fredag 17 juni 2011

Ojsan!

Det blir visst långt mellan gångerna nu...
Vårt internet har fått spunk och det är väl en bidragande orsak?
Annars är det mycket annat på gång.. Avrundningar av olika slag, jobbtankar, skolavslutningar osv osv.
Nästa projekt är väl att få ordning på växthuset! De förodlade tomaterna och vattenmelonerna skriker efter större utrymme! Sen måste jag lära mig hur man lägger in bilder från telefonen på bloggen??? En blogg utan bilder?!
Unheard Of;-)
Men för ögonblicket tänker jag njuta av min soloeftermiddag här ute på altanen... Jag älskar verkligen att kontemplera här!

1 kommentar:

  1. ladda hem en blogspot-app till telefonen.

    för visst har du en sån telefon?

    Den funkar skitbra för mig iaf.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)