söndag 21 oktober 2012

Fototriss-Ett motiv på tre sätt

 
Tog med mig kameran, ut i det gudomliga höstvädret,
 för att jaga rätt på ett motiv till dagens fototriss.
 
På ett förfallet hus fann jag ett par vackra dörrar, och här följer en triss
av den mer välbevarade av dom:-)
 


 
...jag tror att jag får kontakta ägaren och höra mig för om denna dörr, och dess mer bedagade tvilling, möjligtvis kan vara till salu?! Jag tycker att dom är jättefina! Vill ha!!!
 
Här kan du ta del av fler trissar!
 
Ha en ljuvlig söndag!
 


8 kommentarer:

  1. Vilken härlig och fin triss!
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  2. Verkligen en fin och annorlunda dörr!Jag skulle också vilja ha en sådan. Gillar din triss!

    SvaraRadera
  3. Så vackra gamla dörrar och du har fångat dom snyggt!

    SvaraRadera
  4. Vilken otrolig vacker dörr :)

    SvaraRadera
  5. Så vackra bilder i din triss!

    SvaraRadera
  6. Läckra bilder! Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
  7. Förstår att du vill ha :) Fin patina och fina bilder.

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt motiv...bra trissat...!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)