söndag 23 september 2012

Fototriss - Uppifrån

 
 
Veckans tema i fototrissen är "Uppifrån".
Med ett, för helgen, nytt objektiv var jag sugen på att
leverera makalösa utsiktsbilder uppifrån berget där jag bor...
Mjaaa... lyckades inget vidare med dom, det får bli
bilder från midsommar i Gauto istället!
 
På väg ner från en fisketur till "farfarstjärn".
 
Gissa om jag nästan dog på avresedagen då min man
förklarade för familjen att han bokat en flygtur till
barnen och mig, i det lilla fyrsittsplanet...

Vy från planet.
 

Vy över Camp Gauto.
 
Hisnande och häftig upplevelse men...
NEVER AGAIN!!!
 
Fler trissar finns att skåda här!
 
 


3 kommentarer:

  1. Fin fototriss.
    Dina bilder gör att jag längtar- gammal västerbottning som jag är.

    SvaraRadera
  2. Vilken triss du gjort, underbara bilder, och fin utsikt!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)