onsdag 23 januari 2013

Att skriva...

 


Sitter och tänker att det skulle vara ganska fränt att delta i
nån typ av skrivar-/novelltävling...
 
Googlar på ämnet och inser att de flesta är för ungdomar...
Eller att dead-line har gått ut...
Eller nåt annat krux...
SURT!!!

Känner mig glad och förväntansfull inför det första numret av en
ny tidning, "SKRIVA", som jag börjat prenumerera på.
I den lär det vara olika tävlingar och utmaningar hela tiden?!
Shit vad kul!!!

Vem vet! Bloggen kanske byter skepnad?
Det kanske blir nån slags följetong här då?!

Nåt måste i alla fall hända, för numera står här ganska stilla...
Tack ni som, trots allt, tittar in med jämna mellanrum!
Det betyder mycket för mig:-)




 

1 kommentar:

  1. Skriva är en sådan dröm jag själv haft, säkert många mer med både dig och mig. Hoppas du lyckas få ihop något alster. KRAM och lycka till

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)